CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 2 maj 2013

v.20

Bebis sparkar hårdare och hårdare..igår fick jag 3 ordentliga sparkar rakt på kissblåsan. Daniel tyckte det var jättekul för jag hoppade till ordentligt.
På måndag är det dags för ultraljud igen , jag är inte lika nervös den här gången :)
Bebis växer ju (det märks på magen)..sparkar och verkar må bra :)
Daniel har ännu inte känt nån ordentlig spark...och han längtar nog. Men direkt han lägger handen på magen blir bebis lugn och stilla :/
Men han ligger gärna med huvudet mot magen och stryker på den

Huvudvärken kommer och går..idag är en ontihuvudetdag. Klådan är värst på brösten...det kliar så jag blir galen ibland. Fogarna gör ruskigt ont när jag varit på språng en hel dag och jag är orolig för hur det ska gå att jobba i sommar

0 kommentarer: