CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 11 juni 2013

Besök hos barnmorskan

blodvärdet har stigit från 114 till 127
glukos 5
blodtrycket låg på 105/60
hjärtljuden pendlade mellan 143-155
jag har gått upp 3kg sedan graviditetens början
Nu till det som nästan fick mig att gråta....den här veckan går jag in i vecka 26 och magen mäter nu 31! ...31!!!!!!
Tvillingkurvan :/
Min barnmorska sa att jag helt enkelt bär bebisen högt..pratade om mängden fostervatten osv....men ändå :(
Så hon tycker inte det är konstigt att alla krämpor redan kommit
Men jag känner mig "mindre värd" på nåt sätt.

Jag är otroligt känslig just nu...ännu en hormonbomb antar jag

2 kommentarer:

Mamma sa...

Allt verkar ju vara hur bra som helst, förutom vissa krämpor som du dras med, du ska inte gå omkring o känna dig "mindre värd" för det är du inte.

Nina sa...

Håller med mamma!
Älskar dig! och fiinmagen :) <3